Lite djupa tankar om ytlighet.


Jag har snart suttit här i tre timmar. Jag har betalat räkningar ( det tog inte tre timmar), men det är också det enda jag gjort ikväll av det jag skulle göra. Jag blir så trött på mig själv när det blir såhär.

DDTJSLM= "Den där tjejen jag skrivit lite med"(jättekrångligt) har lagt upp några bilder på sistone, som verkligen visar hur jäkla snygg hon är. Hon är typ Slitz(hur fan stavas det egentligen)snygg, helt naturligt. Jag tänker typ två saker om det. Först tänker jag väl typ " wow vilken tjej", sen tänker jag att en sån som jag aldrig skulle ha en chans på en sån som hon. Enda anledningen till att jag ens har såna tankar är att vi jobbar med samma saker, och med det har gemensamma intressen, annars skulle jag aldrig ens tänkt tanken.

Vi har ju träffats en gång, eller träffats, jag lutade mig in i hennes brors bil och hälsade, jag kändes att jag behövde ta chansen. Dagen efter var vi ute igen och hon var där. Jag tror inte att hon kände igen mig, om hon ens såg hur jag såg ut kvällen innan. Jag och en kompis pratade med hennes bror när hon kom fram, min kompis känner hon lite så dom pratade. Jag stod mest tyst brevid, trots att jag var lite småfull (Jag kan dricka utan att ha roligt). Jag visste inte vad jag skulle säga heller, försökt att presentera mig igen kanske. Har inte skrivit nått till henne på länge nu, har inget intressant att skriva, och det känns som att jag försvinner i mängden bland alla som skriver till henne. Fast det kanske är bättre att vara en i mängden än ingen alls...Hon vet ju iaf vem jag är..lite

Jag försöker hålla tankarna på en lagom nivå, och det går rätt bra. Den enda förhoppning jag har är att träffas ute nångång och prata lite, och se hur det går. Hon kanske inte alls är så härlig som hon verkar, eller så passar vi inte ihop alls ...

Eller så är hon gör snygg för mig. Det är ju jävligt ytligt att tänka så, men jag tror att det är så, och om andra inte tänker så, så är ju det bara bra. 

När jag tänker i dom banorna så tänker jag ibland på L. Hon är en snygg och populär tjej som ville ha mig, men hon kanske bara är undantaget som bekräftar regeln...


  

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha "jag kan dricka utan att ha roligt" .. förlåt, men det var nog det roligaste jag läst idag!

2009-09-25 @ 00:15:19
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0