"Om du vet vad du vill har du ingenting att hämta här"


Hade planer för ikväll så att jag skulle få en del gjort, och gå och lägga mig i tid, sen blev jag sur. Så istället för att duscha direkt när jag kom in så satte jag mig här, och efter en dyg timme har jag fortfarande inte betalat några räkningar heller. Så det kommer bli sent och jag kommer inte komma upp i tid imorgon heller. Ibland önskar jag att jag hade en chef. Då skulle jag nog skärpa mig lite, och då hade jag nån att prata om lön med..

Igårkväll fick jag ett mms, från E. Det var på hennes son som satt i bilbarnstolen och kvällsolen sken igenom rutan, ett fint kort. Det konstiga är ju att hon skickade till mig, som sagt att jag aldrig vill se henne igen, vilket kanske var lite hårt, men jag kände att jag behövde ta i lite extra. Nu när jag skrev det där så känner jag att jag mjuknat lite, för tillfället. Det går upp och ner, ibland känns det väldigt sorgligt att det blev såhär, ibland vill jag bara att hon ska dra åt helvete.

Vet inte riktigt vad hon vill genom att skicka det där mms:et. Jag har inte svarat iaf, blir nog bäst så. Ska väl ta bort det med snart.
Men jag börjar tro lite att det hon sagt om hur mycket jag betyder för henne kanske är sant. Tyvärr ändrar det inget.
Vet inte om jag skrivit om det förut, men det som blev emellan oss var väldigt jobbigt för L, så till slut blev jag tvungen att välja emellan E och L, och jag valde L. Fast jag hade också övervägt att bryta med E, innan det blev ett konkret val. jag vet att om jag skulle ta upp kontakten med E igen så skulle jag förlora L, och det får inte hända. Tack vare det så slipper jag tänka "tänk om" och vela fram och tillbaka, som jag nog annars skulle göra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0