Jodå..

Jag är inne i en jävligt intensiv period av jobb nu, och den kommer nog hålla på några månader till..

En timme efter att jag skrev mitt förra inlägg om den där tjejen så stod det på facebook att hon inte var singel längre, jaja. känns inte så farligt, förutom att jag blir avundsjuk. Skulle ju också vilja träffa nån som får mig att känna så, eller få nån annan att känna så.

För nån dag sen så hörde jag en låt som fick mig att känna att det inte var så farligt:




Hon gillar den låten, och jag kan knappt komma på nått sämre jag har hört, men nu när jag såg den här videon så blev den mest skrattretande.

Jonas Åkerlund har fått mig att skämmas över att vara Svensk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0