Jaha...

H har skaffat facebook, sist av alla typ, och jag lade naturligtvis till henne som vän, men det verkade hon inte vara intresserad av. Det känns väl värre än det borde, men det har varit såhär hela året. På nyårsafton så sa hon att det verkligen var kul att jag kom, en puss fick jag senare också, sen har det bara blivit sämre, inte samma glada varma välkommnande. Sist vi sågs så nickade hon åt mig när hon gick förbi, och sst vi var ute på samma ställe brydde jag mig inte ens om att hälsa..

Jag gillar verkligen henne, nångång var jag nog kär lite, även om jag nog visste att det aldrig skulle bli nått, men det är ju bra att umgås med folk man gillar, vore ju kul om dom gillar en tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0