Good night music lovers..


Den här kvällen hade jag tänkt att spendera med en pizza och Jack Bauer, och det gjorde jag också, även om jag bara hann se ett avsnitt. Sen började Harpers Island, och det var dubbel avsnitt så klockan har hunnit bli ganska mycket. Har inte kollat på det förut, men det var ju rätt spännande, och jag har inte sett alla klassiska skräckfilmer där en efter en dör.

Kollade upp en låt med Eddie Meduza på Spotify, och när jag lyssnade på den så kände jag att den var så bra så jag nästan blev tårögd, och drömde mig bort till sommaren, en Volvo limousine och fest. Går och funderar på att skaffa mig en limousine, men det blir inte förens till nästa sommar.

Eddie Meduza har faktiskt gjort riktigt bra seriösa låtar, men dom är han inte lika känd för.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0