Hopplös..igen

Jag ska ut imorgonkväll, och mitt största problem är när jag är ute är att jag blir trött, så jag tänkte försöka lägga mig tidigt...tidigt för mig är innan 21...och klockan är mer än så...

Har suttit och kollat på bilder, försökt att fatta grejen med Mew och lyssnat på The Offspring, som släppt nytt..för två år sen, men det visste inte jag då. Kollade bara upp dom på Spotify. Det är riktigt bra låtar, men ska man vara ärlig så känns det inte som att dom utvecklats så mycket, det låter som det brukar göra, men det kanske är det som gör det bra. Det sägs ju att vi människor gillar sånt vi känner igen, och eftersom jag gillar låtarna så är det ju inga problem egentligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0