I fell in love last night

Jag drömde inatt att jag förklarade för H vad jag kände för henne, och när jag vaknade kändes det som att jag kände precis det jag sa i drömmen, och nyss såg henne på bild, och det kändes...speciellt...
Jag är ju inte direkt kär i henne, det vågar jag inte riktigt heller, men jag gillar henne väldigt mycket, och det gör många andra också.

Förra Lördagen så åkte jag upp till stan, jag visste att det skulle vara lite kompisar där på ett dansställe, bland dom var H, och hon var finare än någonsin. Jag var inte där länge alls, en halvtimme typ, åkte mest för att inte sitta hemma och ha tråkigt.

Lördagen hade jag sett fram emot länge, men inget blev som jag hade tänkt. L kunde inte komma pga snön, jag blev tvungen att jobba på söndagen, mina kompisar körde snö och jag hade ingen skjuts. Jag åkte dit själv och träffade en kompis som sa att jag kunde åkt med dom om jag bara hade hört av mig. Jag gick i till dansgolvet och såg att det inte var så mycket folk, sen gick jag till puben, där träffades vi igen och jag sa att jag hade tråkigt. Han sa att jag kunde få skjuts hem om jag ville, så jag gick ut och flyttade bilen och tänkte dricka lite innan jag gick in. Jag tog en smirnoff ice, som legat i bilen i en vecka och det var nästan 10 minus ute, så den var inte så god, och spriten var ännu värre. Jag gick in igen och drack där istället, gick och pratade med folk. Träffade en tjej från gymnasiet, hon är jättefin och trevlig, blir nästan lite kär när man träffar henne, men hon har ju kille, och han är också trevlig.
Men varken H eller tjejen som jag skrivit med var där, var inte så bra när jag hade förberett mig och försöka vara trevlig och hälsa.

En sak jag tänkte på efter Lördagen var att jag gjorde inget jag inte skulle gjort nykter, men ändå hade jag så mycket roligare.

Haha. På spotify nyss så var det en Teilareklam där dom sa att dom hade sett att jag älskade positivmusik. Jag trodde dom skulle säga lady gaga eller nån sån skit först, men det var en mycket bra reklam.


En ny favorit till förfest låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0