Inte som jag tänkt, men kanske bättre


Skulle ju ut ikväll, eller ska fortfarande, men lite ändrade planer. Jag satt kvar alldeles för länge efter middagen, sen när jag gick ut till mig igen så hade L ringt två gånger. Jag gick på toa och då ringde hon en gång till. Vi pratade en stund, efter ett tag sa hon att hon var ledsen, men inte av nån särskilld anledning. Hon ville göra nått men ingen hade tid, vi pratade länge om att hon skulle komma hit. Största problemet var hennes hund, vart han skulle vara, hon orkade inte be sin kille ta hand om honom, men hon frågade iaf tillslut, och det gick bra. Så hon kommer nog snart, hoppas jag.
Egentligen skulle jag ha varit där vid sju och ätit mat, men jag sköt på det. Hon ska komma hit, sen ska hon köra oss dit, den får vi se hur vi kommer hem. Jag tror faktiskt att kvällen kan bli bra, bara det inte blir fullt innan vi kommer dit, är lite orolig för det.

Har lyssnat på Eddie Meduza på vinyl också, så är det fest hos mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0