"Aldrig aldrig ensam. Alltid ensam här"


Jag har nog aldrig längtat efter helgen så mycket som jag gjort nu, men samtidigt känner jag mig lite nere och orolig ibland. Jag borde inte känna så. På Lördagkväll ska jag och L ut, och massa andra kompisar ska dit med, tyvärr inte alla, eftersom några har snöröjning och det ska snöa tills Måndag typ. Tjejen som jag skrivit lite med ska dit med. Vi var på samma ställe i Fredags, och jag var rätt full, så jag efter ett bra tag tänkte jag att jag skulle gå och hälsa på henne, då hade hon visst åkt hem redan. Jag ångar mig inte så mycket som jag brukar för jag såg henne bara tre gånger typ, och då var antingen på väg till dansgolvet eller hälsade på nån. Jag har hälsat på henne en av fem gånger, ingen bra statistik.

Annars var Fredagkvällen väldigt bra. Vi åkte iväg ett gäng på fyra och vi åkte min bil som jag tycker väldigt mycket om. Det är inte ofta nu för tiden som vi åker iväg ganska långt, inte många som har lust, hoppas det blir fler gånger.

Det ringde nyss, och nu har jag skänkt 1500:- till några som inte tycker att ungdomar ska ta droger. Men nu är det tomt i huvet, vet inte vad jag skulle skriva om.

På tal om att ha saker i huvet så hade jag den här låten i huvet när jag vaknade, och det var inte helt fel.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0