En av alla dom...

Igår fick jag ett sms från telia där det stod att om jag svarade på smset så med min mailadress så skulle jag få en Spotify-invite från Telia‏. Jag har inte varit så intresserad av Spotify, för jag vill ju ha min musik på fler ställen än datorn, men jag tänkte att när man ändå blev erbjuden så kan man ju prova, och det var ju rätt smidigt att bara söka och lyssna på det man kände för. Nu har jag mer problem att komma på vad jag ska söka efter, har lyssnat på några Johnossib-sidor och live låtar med Winnerbäck, men när jag sökte på Tiger Lou så fanns det en låt. EN! Och Radioheads Jigssaw falling into place fanns heller inte.

Vet inte om jag skulle komma nånstans med det här..jo, en låt jag lyssnat många gånger på idag. Den är bara så fruktansvärt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0