Hitch...

Om det är nån tjej som känner att dom vill träffa en kille så säg till, för det verkar som alla (inte så många som det låter)  tjejer som jag på nått sätt haft det minsta intresse för har skaffat kille på senaste tiden..

Jag hade bland det bästa nyåret hitils, var på ett ställe som kan beskrivas som i Pistvakt, fast lite finare. Det var ett klubbhus vid en skidbacke. Alla som var där bodde i närheten, jag var den enda som inte var därifrån, men dom flesta är jättetrevliga.

Jag hoppades på en en viss tjej skulle vara där, och det var hon. H heter hon, inte på riktigt förstås, men här gör hon det. En jättesnygg och trevlig tjej, som jag träffade första gången 07, men som jag lärt känna först det senaste året. Jag gillar henne, men har inte velat försöka nått, dels för att jag inte riktigt tror att hon är ute efter nått förhållande och dels så känns vi rätt olika, på ett rätt ytligt sätt. Jag pratade med L om det men hon tyckte att det bara lät dumt, och efter det så vågade jag väl tro lite mer.

Efter maten så skulle det dansans, vilket är väl det sämsta med det folket, att alla ska dansa, på varje fest. H gillar verkligen att dansa, så det blir ju inte så mycket prata då, eller umgås på annat sätt. Emellanåt såg henne hångla med nån kille, några olika, kändes lite jobbigt just eftersom jag börjat så smått att "en sån som jag skulle kunna få en tjej som henne". Hon kom fram och skulle hämta nått och ångrade sig lite över att hon hånglat med en kille hon inte kände och ville att jag skulle säga nått snällt för att mutra upp henne, jag sa att hon var jättefin, det tyckte inte hon, och det är såna tjejer jag gillar, som är snygga men som inte tycker det själva, fast jag har lite svårt att tro att hon inte tycker det när jag ser henne på dansgolvet. Jag fick iaf en kram och en puss av henne.

Innan tolvslaget satt jag på ett bord och drack lite, och kollade på dom som dansade, plötsligt så drog Jeff buckleys hallelujah igång, H stod ensam, jag ställde ner flaskan och gick rakt fram till henne och vi dansade, efter en liten stund blev det Abbas happy new year istället, eftersom alla på festen hade dålig musiksmak, jag te.x lyckades endast få in ca 30 sekunder av Nothing else matters, men det gick ju dansa till det med, så länge det är lugna låtar så går det bra. Det kändes väldigt bra. Sen gick alla ut och kollade på fyrverkerier och drack äckliga saker som vin och champagne och jag fick en puss på kinden av H syster också..

Jag försöker att inte tro att det betyder nått, att H gav mig en puss, det betydde nog inte så mycket när hon hånglade med dom andra heller, men om jag ser med skygglappar så kan jag iaf se att en väldigt bra utveckling. Jag åkte till en fest utan nån av mina kompisar härifrån, jag fick en puss av en väldigt snygg tjej, och sist det hände var med L för jätte längesen, och en puss på kinden får jag av L ibland när jag gjort nått riktigt bra, men det är ju skönt att nån annan vill ge mig det också...En positiv utveckling..

Nu ska jag äta kebab..




Kommentarer
Postat av: Silla

Du måste verkligen ha haft torka! Vem vill/gillar att bli pussad av en tjej som springer runt och hånglar med flera personer under en kväll? Skulle mer oroa mig för vilka som hade herpes av de hon kysst innan dig...

Äh, satsa på något bättre än sånt där jäkla trash!

2010-01-03 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0