Magnus svarar.

"Silla" skrev:

"Du måste verkligen ha haft torka! Vem vill/gillar att bli pussad av en tjej som springer runt och hånglar med flera personer under en kväll? Skulle mer oroa mig för vilka som hade herpes av de hon kysst innan dig...
Äh, satsa på något bättre än sånt där jäkla trash!"


Ja, jag har verkligen haft torka. Den senaste jag pussade var L för ett och ett halvt år sen, så att H pussade mig var på tiden :P, sen var det bra för självförtroendet också, att jag inte var för ful, för ful är jag, det har jag sett på kort, har inte varit med på så mycket kort förut, men nu så börjas det, och jag börjar också att inte vilja vara med på kort, mobilkort går bra, för dom blir oftast dåliga..nu blev det ett sidospår här..
H är arton och hon vill nog mest festa, dansa och ha kul. Jag gillar henne, men vågar inte riktigt ta det längre, jag litar i riktigt på henne, även fast jag vill, och jag har inget emot att umgås med folk jag inte litar på (eftersom jag har svårt att lita på folk så skulle det bli ensamt), bara man vet vart man har dom...

Dom två senaste inlägget har jag skrivit under tidspress, och dom blir inte så bra tycker jag, ska försöka bättra mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0