What´s the point...


I Tisdagskväll så började jag skruva på min bil jag köpte. Det var längesen nu som jag höll på med bilar, jag tröttnade på bilar ett tag. Det var rätt skönt att stänga in sig i verkstan, med P3 som sällskap. Det var P3guld och Winnerbäck fick priser och Johnossi spelade live. Mustasch spelade med, men kanske inte så som jag hade velat höra dom, och det gick bra att skruva med.

Ikväll gick det inte bra alls. Pratade med L i telefon så jag kanske distraherades lite med, så jag gick hem igen när vi pratat klart. Måste försöka lägga mig och sova snart. Igåt skulle jag inte skruva, utan lägga mig så fruksansvärt tidigt som var möjligt, hade tänkt runt åtta...halvelva kom jag i säng...är så jävla hopplös.

Johnossis låt hade jag inga större förväntningar på, mest att det var kul att höra nått ifrån dom, men det kan nog vara deras bästa låt hitils. Skivan kan man inte börja se fram emot redan, den kommer i April, känns lite långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0