Hallå igen


Nu tar jag mig äntligen tid att skriva igen, eller, tretton minuter före middag. Tänkte häromdagen att jag skulle fråga Alex Schulman om han kunde gästblogga här, han har ju ingen eget blogg nu tänkte jag..

Jag har nästan bara jobbat konstant sen i Maj, har aldrig jobbat så här mycket innan, har även kört ett 22 timmars pass och ett 25 timmars, men på midsommarafton somnade jag i nån timme..märkligt.

Under den här tiden har jag fått märka av alkoholens negativa effekter, träffade en trevlig tjej på Midsommarafton, varit på Peace ´n Love, mött Kitty Jutbring som pratade i telefon, sprungit ifatt och hälsat på min favoritbloggare i Borlänge, vunnit två platser till Lars Winnerbäcks genrep, bjudit med tjejen från midsommar till genrepet, hon hade inte tid men tyckte att det var kul att jag frågade, och träffat Lars Winnerbäck.

Blir nog lite mer skrivet om dom händelserna senare.

Nu känns det mest som att den här sommaren som skulle bli så kul håller på att ta slut, det tänkte jag igår och ville verkligen iväg och hitta på nått, men jag visste inte vad och jag hade ingen bil heller, elelr jag fick låna pappa bil men jag tycker väldigt illa om den, så jag slipper helst. det slutade med att jag lade mig i soffan och kollade på Scrubs, och idag såg såg jag klart säsong 8.

När jag var i Borlänge så kände jag att jag hade lyckats att skärpa till mig lite. jag stod ocg kolalde på Elin Sigvardsson när jag smsade den där tjejen om genrepet. Det var ett stort steg för mig att fråga henne för jag har bara träffat henne en gång, och jag har lite "så gör man inte" tänkt. Och att springa fram och hälsa på nån vars blogg man läser och som läser min är inget jag bara gör, men när jag kom hem kändes det som att jag fastande i vardagens vana fåror igen...

Kommentarer
Postat av: elli

Det är bara att ta ut svängarna igen=)

2010-07-18 @ 21:01:38
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0