Ett vanligt inlägg om en vanlig helg..


I Lördags var i ute ett gäng. Jag trodde att jag skulle få åka själv först för dom andra verkade ha andra planer, men dom hann med dom innan, och då var det en kompis som erbjöd sig att köra, så dricka stod på schemat plötsligt, och det gillade jag. Det tog runt en timme att åka dit, när vi kom fram så var dte inte så jättemycket folk, men vi träffade en del kompisar och snackade en del. Jag råkade prata högt om mina "krav" om jag ska dansa, att det måste vara en lugn låt och med nån jag känner. Det kom en lugn låt och jag blev lätt tvingad att dansa, men det gick bra.
När sista dansen drog igång så var det en lugn låt, och H var inte upptagen, hon gick emot dansgolvet, på väg lite emot mig, jag såg min chans och när hon kom närmare så sträckte jag ut handen och skulle fråga henne om en dans..då kom det fram en annan kille som hon kände som bjöd upp. Det kändes precis som en collegefilm..

Sen blev det kebab och efteråt har jag räknat ut hur full jag var genom hur mycket jag spillde, och mindre minnesluckor och fel tidsuppfattning. När vi släppt av två så var jag själv i baksätet, och jag var så trött att jag orkade verkligen inte att sitta upp. Kom hem runt kvart över tre..

Igår skulle jag ha hälsat på L, men det fanns inte rikigt tid, och när vi sms:ade så sa hon att hon inte skulle ha tid att ses två helger framåt, vet inte varför, frågade inte. men jag gick inte ner mig, utan såg möjligheterna istället, tänkte att jag skulle försöka hinna med en massa saker istället, och så skrev jag till henne att när hon hade tid så skulle vi umgås tills hon mådde illa.

Annars så har jag nog planer för varje helg för nästan två månader framåt, sen om det blir så vet man ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0