Isn't it good Norwegian...girl...

Den som fattar rubriken för gärna hör av sig, vill se om jag har några jämnlikar..

För nån dag sen så hittade jag en tjej på facebook som jag träffade på en fest i somras, vi träffades jättelite, men jag minns henne, såg att en kompis är vän med henne, och vad jag vet så känner han inte henne mycket mer än mig.
Jag har en princip att inte var vän med folk på fb som jag inte känner, med undantag för såna jag "känner" över nätet...och Jörgen Löthård..för jag tyckte att det skulle vara kul..
Jag blev vän med henne iaf, och efter att ha kollat på lite av hennes bilder så smälte jag, hon är otroligt vacker..och norsk. När jag tänker efter så har jag inte känt nått särskillt inför Norge och dess invånare, så hon är väl bara vacker då, och trevlig, när vi träffades iaf. Att jag plötsligt gillar Norge är nog bara pga av hennem, och så känns det väl lite "exotiskt" också..ungefär som Winnerbäck som tycker att det är lite exotiskt att spela i Norge.

Jag kollade/snokade lite, jag var nyfiken på vad hon hade för anknytning hit, för hon bor i Norge, men hennes mamma bodde tydligen i Sverige. Hoppas att hon hälsar på ofta..

Eftersom jag tänker åt helvete för mycket så har jag såklart tänkt redan hur det vore om vi var ihop, fast bara praktiskt, att det är typ 40 mil emellan oss.
Och för att det skulle kunna bli nått kanske man skulle ta kontakt och inte bara vara en vän i nån lista ,men jag vet inte, är så jävla dålig på sånt. Hon är online på fb-chatten nu, det vore så enkelt att bara klicka och skriva hej...men sen då...?

En sak som talar starkt för att det skulle kunna bli nått emellan oss är att när det gäller kärlek så har det ju gått helt åt helvete för mig, och skulle jag hitta nån så kan det ju inte vara nån som bor i närheten, det vore ju för enkelt, och jag har mycket hellre såna problem ihop med nån än andra problem helt ensam..

Jag riskerar väl att klassas som störd som skriver om en tjej jag träffat en gång, men jag tänker för mycket, och jag skriver det jag tänker.

Jag tror det är bättre att ge hjärnan mer saker att tänka på än att den ska älta allt om igen.

En ny sysselsättning jag har är att försöka tyda det hon skriver på fb, som statusrader, på Norska. Ibland läser jag högt för mig själv, jag förstår inte så mycket..

Righteous Brothers med Unchained Melody gjorde att jag fick feeling ikväll...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0