Fenomen

Jag har varit trött hela dagen, men jag har inte gått och lagt mig för det...eller duschat..eller betalat räkningar..eller diskat..

På valborg pratade jag med en tjej från gymnasiet, men det blev ett hastigt avslut när vi skulle åka hem. När vi kom hem till min kompis där jag skulle sova så tyckte jag att det vore en bra idé att sms:a henne, men jag visste inte om hade kvar samma nummer,så jag kollade hennes nummer, skrev in det i ett sms och skickade till 118118, hon använde det numret.
Grejen var att jag var ganska full och väldigt trött, men jag lyckades komma ihåg numret så jag kunde skriva in det, det kan jag knappt nykter.

Jag har lite minnesluckor ifrån valborg, käns lite surt när man inte riktigt vet vilka man träffat eller pratat med... men men that´s life... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0