Jag kommer inte att ha fel!


I slutet på förra året så ringde det en säljare och undrade om jag ville ha svenska dagbladet i ett halvår gratis, förutom utdelningsavgiften då. Jag tänkte att en tidning är väl bra att ha. Det har gått lite upp och ner med det. Oftast så har det varit trevlig läsning, men ibland är det en plåga att det kommer en tjock tidning om dagen, blir mycket till pappersinsamlingen, och ibland har jag fåt slänga tidningar jag inte läst under helgen för att komma ifatt helt enkelt.
Men den ger bra vuxen poäng, eller väger upp som jag förlorar på när jag dricker oboy när jag läser.

Det jag skulle komma till var att imorgon, eller egentligen dagens tidning men den kommer imorgon har Kristin Lundell recenserat Lady Gagas konsert i globen. Jag skulle kunna sätta 17 miljoner på hon kommer att ge en fyra eller femma. Men jag sätter iaf hundra spänn på det..finns inte en chans att hon skulle ge lägre betyg, inte för att det är värt det, men för att det är så..typ..orkar inte utveckla för att jag somnar när som helst nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0