Lite kort om Foppa...

Läste att Peter Forsberg avbryter sin comeback. Det kändes inte särskillt förvånande, med tanke på hur det har gått innan. Men jag är inte en av dom som tyckt att han ska inse att han ska lägga av. Jag tycker bara man kan ta det lite lungt. Viasat hockey har kört trailers för hans comeback och byggt upp massor med förväntingar, jag vet inte ens om dom hann sända nått av det dom gjorde reklam för. Jag tycker det är bättre att bara vänta och se. Men media fungerar ju inte på en sunt sätt.

Ps. är inte särskillt intresserad av sport annars.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag gillar Foppa. =)

2011-02-15 @ 07:58:54
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Anonym

jag gillar zlatan.

2011-02-15 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0