Bladder


I Lördags var jag ute, med inställningen att ju mer man dricker desto roligare blir det, det stämde ju inte helt.
Den där tjejen jag skrev om innan som jag började bli intresserad av, var där, och hon satt hos oss ett tag, en kompis satt emellan oss, nångång lutade hon sig framåt är jag pratade med, men jag hälsade aldrig, när jag tänkte att jag borde göra det så började bandet att spela och ingen hörde nått annat. Försökte en gång till i slutet på kvällen, det blev ett hej, och hon sa hej och gick samtidigt, hon verkade ha bråttom. Jag blev ganska full, men inte mindre nervös inför att hälsa på henne, då kändes det bättre att vara nykter och nervös istället. På parkeringen sen så erbjöd jag en kompis som känner henne rätt bra 5000:- om han fixade ihop oss. Nu efteråt känns det som en ganska riskfylld placering av pengar.

Träningen går sådär, har inte varit där sen genomgången i Onsdags, Jag såg några jag kände igen, en kille som jobbar på skroten, och en som kommer härifrån, han ville jag inte riktigt se där, om man tittar på honom så är det lätt att tro att han bara har ett intresse, att träna.
Sen så påminner han om en tid som jag inte riktigt trivdes i, även om han knappt var en del av den.

Jag har tänkt del på det den senaste tiden. Högstadiet var ingen rolig tid för mig, och många bidrog mer eller mindre till det. Ibland händer det att man springer på nån, och jag reagerar oftast på samma sätt, att jag vill inte ha med dom att göra. Jag kanske är orättvis, för det känns som att ingen kanske riktigt trivdes på högstadiet, att folk förändras, men jag vill väl skydda mig själv, och jag varken kan eller vill låtsas att allt är bra nu, eller är det det? Är jag kanske bara för långsint?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0