Stoppa pressen!

Jag har mycket att skriva, det finns tydligen dom som vill läsa det, men jag har väldigt ont om tid och ork, och diciplin. Ikväll låg jag och halvsov i soffan i några timmar, nu skulle jag ha sovit för en timme sen, men var tvungen att betala försäkringen på bilen.

Jag kommer ihåg för några år sen, en sommarkväll, jag satt hemma och såg en film, på dvd. Det var längesen jag såg en film egentligen, som jag valt och satt i och tagit mig tid att se. Jag har kommit på varför det var så länge sen, jag hade inte internet hemma då, lånade mina föräldras dator till sånt. Nu står datorn nästan alltid i vänteläge, den väntar på att ta min tid ifrån mig, och jag låter den göra det. Även om jag bara ska lyssna på musik så finns är internet fullt av saker som är roligare än det jag egentligen borde göra.

Den här veckan har jag mest bara väntat på att tiden ska gå att det ska bli kväll så jag får gå hem, så att en ännu en dag har passerat så det blir närmare till helgen. Ska väl ut på Lördag, även om inget är bestämt, var ett tag sen nu.

Just nu lysnar jag massor på  David and the citizens -Now she sleeps in a box in the good soil of Denmark. Gör det ni också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0