I dont know you anymore.


Här om dagen så ramlade jag in på en tjejs fb sida. Hon hade precis börjat jobba på ett ställe i närheten, och så gick hon på samma skola som mig på gymnasiet, men jag hade ingen aning om vem hon var, så jag tog fram skolkatalogen. Jag kände igen henne, på fotot, men har nog aldrig sett henne i verkligheten.
På sidan mitt emot satt E och såg söt ut. jag tänkte, och har nog tänkt så förut, att det var hon jag blev kär i, tjejen som satt där på fotot, inte hon som dök upp förra hösten på en kräftskiva med min kompis. Det är över ett år sen jag sa upp kontakten med henne. Visst tänker jag på henne ibland, och på fb så dyker henne bild upp ibland och det har hänt att jag saknat henne ibland, men jag känner fortfarande att jag gjorde rätt. Även fast hon sa en massa fina saker så var det bara ord, inget hon visade nångång.

Ps. Tack för din kommentar Emil, det värmde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0