"Jag tänker aldrig på det, jag tänker aldrig på det där."

 
Igår kväll så fick jag plötsligt upp en bild i huvudet, en bild som E skickade till mig en gång. Hon provade kläder till helgen och mms:ade två förslag. Det var väl där nånstans som jag började tro att det fanns nått emellan oss, och det stärktes när hon skickade en bild på sig i bara underkläder, efter lite tjat ska väl tilläggas, fast jag visste ju inte vad det var för bild, hon hade bara sagt att det var en bild som inte var lämplig att skicka, och det var ganska lite tjat iblandat.
 
Det där är nog snart fyra år sen, det är över tre år sen vi träffades för sista gången. Jag tror jag hatade henne i nästan två år, först för det hon gjorde, men sen var det mer som ett skydd för att inte sakna henne. Nu bryr jag mig inte så mycket om vad hon gör, förutom nu då, fick nått slags återfall. Jag håller mig borta från hennes FB profil, men idag så googlade jag henne, hon är tydligen kartläsare åt sin kille när dom kör rally, det var väl det jag fick reda på, fanns en bild på dom när dom vunnit en tävling, och när jag såg dom tillsammas så kände jag..ingenting egentligen. Det är ju det som varit som jag saknar, en del av det iaf. Jag tyckte ju så fruktansvärt mycket om henne, och det var ju det som var problemet, männsikor man inte tycker om kan ju vara ett problem, men det är dom man tycker om som det verkligen blir jobbigt med.
 
Jag försöker se tillbaka på dom här tre åren utan henne, men jag kommer inte fram till så mycket. Jag känner mig bättre, starkare och har bättre självförtoende, men nu är jag väl inne i en svacka, Det känns tomt att inte ha nån, samtidigt skönt för det har varit mycket skit genom åren, det var därför jag började skirva här. Nu är det bättre, jag är bättre, men det är tomt, jag skickar inga sms för jag har ingen att skriva till. Jag känner väldigt många, men jag umgås med ganska få.
 
Jag studerar och begrundar livet, istället för att leva det, och oftast är det medvetet, jag har varit ute en del på helgerna, men egentligen skulle jag lika gärna kunna vara hemma och ha en mysig hemmakväll, men när man är själv så blir det inte så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0