Snart går jag sönder, Östersunder..

Det känns väl bättre nu, lite sorligt bara, även om det inte är kört helt så känns det inte lika hoppfullt längre, när verkligheten kom in och förstörde.
 
Jag sitter och funderar på att försöka få lite semester, jag är ju inte särskillt bortskämd med sånt, det längsta jag har haft var när jag var på Hultsfred i fyra dagar. Jag är väldigt sugen på att åka på Storsjöyran, i Östersund, som är ca 80 mil bort. Rent praktiskt skulle det nog gå, men det blev väldigt dyrt när jag räknade ihop allt, särskillt med hotellrum, som jag inte ens vet om det finns några. Det finns ju en camping, men jag vägrar att bo i tält, inte själv iaf. Får väl se hur det går. 
Jag gillar Östersund, har aldrig varit där dock, men Annicka Norlin kommer ju där ifrån, och Vapnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0