Hitta på en egen rubrik, låt fantasin flöda..

Nu gjorde jag det iaf, skrev till henne. Vad har jag att förlora egentligen, inte för att jag är på nått "hellre ångra det man gjort än det man inte gjort" humör, har haft en rätt dålig dag, men jag dog på The Shins så blev jag gladare direkt, eller det räckte nog med allmän bra musik.

Jag har kommit på att sen jag köpte min jobbarbil i Januari så har jag inte varit mer än 8 mil hemmifrån, har haft många ideer om att åka nånstans, men det har inte blivit av. Var sugen på att åka till Borgholm, har inte varit på Öland i vuxen ålder, tänkte åka när Winnerbäck spelar, men det hinner jag inte, så jag funderar på Stockholm istället, det är ju en vacker stad, synd att alla idioter ska samlas där bara, men nu när jag skrev det där så kom jag på att det går ju att åka till Borgholm nån annan gång.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0