Pinsamt jävla kär i dig..


Lite deppig ikväll, tänkte komma i tidigt och skriva av mig, men det blev att jobba tills nu istället.

Jag vill så mycket, men det händer ingenting. Hade gärna sett Björnstammen ikväll, hade gärna träffat henne, vet inte när jag får göra det nästa gång. Får lite panik också, på valborg sa hon att hon hade pojkvän, inget jag har sett, när jag stalkat henne på fb. Men jag har ju velat det här i över ett år, men jag har varit för feg. Nu känns det ändå lättare att gå fram och prata med henne, men då ska man helst vara på samma ställe också. Det är därför jag kollar fb var femte minut, men än så länge har inget hänt med vänförfrågan, då skulle jag ju iaf ha möjlighet att "prata" med henne.

Tänkte redan för ett tag sen att nu när jag mår rätt bra vore det ju dumt att förstöra det med att bli intresserad av nån...

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0