hej


"Jaha, nu var valborg över", tänkte jag när jag vaknade igår. Kändes lite tomt efteråt, att vakna upp ensam i sin säng efter en halv natt omgiven av en massa folk, kändes tomt också efter alla förväntingar, även om jag försöker att inte ha det, jag är ju en realist/pessimist.

Kvällen blev egentligen väldigt bra, men jag var ju lite för full, men jag pratade ju med nästan alla. Pratade en del med den där tjejen jag velat lära känna i över ett år nu, det gick väl rätt bra, slog mig ner där hon satt två gånger, andra gången satt vi en stund innan vakterna kom och körde ut oss, det var visst stängningsdags. Vi stod utanför och pratade lite, och hon trodde visst att jag var nån annan, och jag ångrar att jag bara sa vem jag inte var och vilken förfest jag inte var på, jag sa inte ens vad jag hette, bara första gången jag hälsade på henne, sen gick hon, men kom tilbaka efter en stund, det var problem med hennes skjuts,så jag erbjöd henne att åka med oss, för jag visste att våran chaufför åkte den vägen hem. Men vi hade med oss en extra hem så det fanns inte plats, och vi skulle visst äta pizza med, en omväg på minst fyra mil, så hon gick, sa inte ens hej.

Jag lade till henne som vän på fb igår, men än har inget hänt, vet inte ens om hon kommer ihåg mig, om jag gjorde nått intryck. Hon var jättetrevlig när vi stod och pratade, och jag vet att vi är ganska lika.      

Framtiden får väl utvisa, jag bara önskar att den kom väldigt snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0