Dagen efter.


Sitter i soffan och kolla på discovery. Ikväll har jag grav Söndagsångest. Var ute ett gäng igår, öltält och bra musik. Det var jättetrevligt, och jag var i full gång. Men idag är det dagen efter, och det känns tomt och ensamt. Jag var väldigt trött idag så jag har inte orkat göra så mycket, vilket också bidrar till ångesten. När jag var och hämtade bilen förut så var dom jag var med igår inte hemma, men jag träffade deras bror iaf, och vi pratade en del. Jag tror det är bra att ha nån slags återkoppling dagen efter, förra helgen så träffade jag folk från Lördagskvällen både på dagen och kvällen efter. Vi var 7 st och åt pizza, det kändes som ett bra avslut på helgen.

Igår hade vi två ställen att välja på att åka till, det var tal om båda men det blev bara ett till slut. Det var ju folk jag hade hoppats att få träffa, förväntningar.

Sen finns det ju nån jag verkligen vill träffa. Hon jag träffade på valborg, och som jag stalkat på fb rätt länge. Jag har aldrig sett henne utanför krogen, och om två veckor så hoppas jag att vi ska till samma ställe. Jag lade ju till henne som vän på fb, men när det hade gått en vecka utan varken avvisning eller bekräftelse så kändes det lite pinsamt, så jag drog tillbaka den. Tydligen så gjorde jag inte så stort intryck.

Den är låten har funnits i bakhuvudet länge, men jag visste inte ens vilka som hade gjort den. Jag hörde den på P3 och även om den inte sticker ut så mycket så är den speciell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0