Aldrig nånsin komma ner

Här händer det inte mycket, men det händer inte så mycket i mitt liv, och det hänger ju ihop.Jobbar nästan jämt, har inte gjort nått på helgerna på en månad nu tror jag, umgås mycket mindre med folk, är inte så jobbigt som det kanske låter, har oftast bara ingen lust. Annars umgås jag ju med samma människor och går ut på samma ställe, ibland kan det kännas som en trygghet, ibland känns det helt meningslöst. 
Fast nått jag känner mig nöjd med är att jag har gjort saker i höst. Har varit på standup, sett Anders och Måns föreställning, åkt till Göteborg för att se Tiger Lou, varit på Winnerbäck med L två gånger varav den ena var i Stockholm, imorgon ska vi dit igen på Tiger Lou. Förutom Winnerbäck och imorgon så har jag gjort allt det där andra själv. inte så längesen orkade jag inte åka på sånt själv längre, men det resulterade bara i att jag inte gjorde nått alls. Var ju på Bråvalla själv, vilket i efterhand var sådär, så till nästa år får jag nog hitta nån som kan följa med.
 
Var på Ikea idag för att julhandla, såg några par som gick runt där och kollade, tänkte på att det verkar ju trevligt, att bygga ett hem ihop, vet inte om dom tänkte så när dom gick och kollade på bänkskivor, men det satte ord på det jag känner när jag går på ikea. Det finns massor jag är intresserad av, men inget som passar in där jag bor nu, och ingen att göra det ihop med.
 
Hittade för ett tag sen en tjej som gick gymnasiet två år under mig på instagram vars blogg jag brukade läsa, tyvärr skriver hon lika sällan som jag, synd för det var en blandning av vacka texter av henne och vackra bilder på henne, bilder finns ju på instagram, men det är ju allt. Tänker på henne ibland, hur hon har det och så..
 
Ps. Är visst ringrostig på at skriva så ha överseende med skrivfel
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0