..

 
Tänkte väl inte skriva ikväll, men jag behöver nog göra det. Det har varit såhär i fyra dagar nu, det är rätt mycket när det är det enda man tänker på när man är vaken, och det är en vecka kvar till vi ska ses, då jag ska berätta allt för henne.
Pratade med vårdcentralen idag, dom har en kurator som är där mån-tis och som kanske har semester nästa vecka, men det känns bra att jag har gjort nått iaf, och att jag kan säga det till L, att jag faktiskt försöker. 
 
Kom att tänka på förut på alla gånger vi trott att vi inte kommer ses mer, satt och körde då, var tvungen att stanna och lägga mig på ratten och gråta, det är så hemskt att tänka på.
 
Vill dela mycket mer av livet med henne, men jag vet inte om det går som bara vänner, om jag vill för mycket för att vara vänner. Var en fin solnedgång ikväll, tänkte att jag hade velat dela den med henne, kom på samtidigt att hon delar den här kvällen med nån annan, nån som är ny och spännande
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0