I´ll be the acid spy, jag gör vad jag vill

 
För en vecka sen var jag väldigt nere, det märkets väl i mitt förra inlägg. Morgonen efter var seg som vanligt, men när jag gick upp kändes allt lättare på nått sätt, jag hade plötsligt mer ork. 
Hon ringde mig också. hon hade varit hos veterinären med sin hund och berättade om hur det hade gått och så. Det betyder väldigt mycket för mig, att hon vill dela med sig av både stora och små saker i hennes liv. Vi lever ju våra liv på varsitt håll.
 
Sen har vi hörts lite i veckan, och det har kännts jättebra, men inte för bra. Jag har lyckats hålla både tankar i känslor i någorlunda schack.
 
Men idag blev det sämre,har ofta söndagsångest, det spelar ingen roll vad jag gjort i helgen, och jobbar ju varje dag. Jag saknar henne, det är väl det. Skulle verkligen vilja ha med henne ut nån gång, vi har ju oftast väldigt kul ihop, men jag vill också bara ligga i soffan dagen efter och se på tv, vill bara vara henne nära.
 
Här hade jag tänkt att skriva om hur jag ska göra framöver, för att det ska funka, men jag har ingen aning. Jag vill att det ska vara som det varit den senaste veckan, men det är känslorna som styr, och dom ger sig inte så lätt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0